Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено зборами суддів
Березанського міського суду
Київської області
«25» жовтня 2016 року
ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ Березанського міського суду Київської області
АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ
2016
МОДУЛЬ «СУДОВЕ АДМІНІСТРУВАННЯ»
Період виконання дослідження:
З 01.06.2016 по 30.09.2016
Звітний період:
2016 рік
Група виконавців (експертна група, робоча група):
Мірутенко Антоніна Миколаївна – керівник апарату суду;
Мироненко Катерина Миколаївна – заступник керівника апарату суду;
Клімчук Тетяна Остапівна – консультант суду.
Особливості та формування вибірки:
Модуль «Судове адміністрування» базується на суцільному опитуванні суддів та працівників апарату суду. Участь в опитуванні взяли 4 судді та 12 працівників апарату суду. Разом з тим, в опитуванні щодо якості функціонування суду взяли участь 30 відвідувачів.
Таблиці результатів:
Таблиця 1.1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо) |
1 |
0 |
3 |
4 |
3 |
1 |
3,7 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
0 |
1 |
2 |
4 |
4 |
1 |
4 |
3 |
Комп'ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
0 |
1 |
4 |
6 |
0 |
1 |
3,5 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
1 |
0 |
3 |
5 |
1 |
2 |
3,5 |
5 |
Телефонний зв'язок |
0 |
0 |
2 |
4 |
6 |
0 |
4,3 |
6 |
Доступ до інтернету |
0 |
0 |
1 |
2 |
9 |
0 |
4,7 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
1 |
0 |
1 |
3 |
5 |
2 |
4,6 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
0 |
0 |
1 |
7 |
4 |
0 |
3,9 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
0 |
0 |
1 |
6 |
4 |
1 |
4,1 |
10 |
Перспективи професійного зростання |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
5 |
4 |
11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
0 |
0 |
0 |
5 |
7 |
0 |
3,6 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
0 |
1 |
3 |
7 |
0 |
1 |
3,5 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
1 |
0 |
2 |
4 |
4 |
1 |
3,9 |
14 |
Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
0 |
1 |
3 |
3 |
4 |
1 |
3,9 |
15 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
0 |
0 |
1 |
4 |
5 |
2 |
4,4 |
16 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
0 |
0
|
0 |
5 |
7 |
0 |
4,6 |
17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
1 |
0 |
3 |
2 |
5 |
1 |
3,9 |
18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
2 |
4 |
0 |
3 |
3 |
0 |
3,1 |
19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
0 |
0 |
2 |
6 |
4 |
0 |
4,2 |
20 |
Безпека у приміщеннях суду |
2 |
0 |
4 |
0 |
4 |
2 |
3,4 |
|
Всього |
9 |
9 |
38 |
82 |
81 |
21 |
|
Таблиця 1.2. Задоволеність суддів умовами праці за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місці( наявність автономного робочого місця, стан меблів, освітлення, тощо) |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
3,5 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2,5 |
3 |
Комп'ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2,3 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1,5 |
5 |
Телефонний зв'язок |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4,3 |
6 |
Доступ до інтернету |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
4,3 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
3,5 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2,5 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3,3 |
10 |
Справедливість та обгрунтованість навантаження (справ у провадженні) |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
3 |
11 |
Стиль управління , характерний для голови суду |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
3,5 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
1 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
14 |
Достатня кількість залів судового засідання |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
3,3 |
15 |
Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар) |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4
|
16 |
Стиль управління, характерний для керівника апарату суду |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
17 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
4,8 |
18 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2,5 |
19 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
20 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
3,5 |
21 |
Безпека у приміщеннях суду |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
3,5 |
|
Всього |
19 |
12 |
9 |
21 |
21 |
2 |
|
Таблиця 1.3. Сприйняття колективом правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто – наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
В цьому впевнені |
8 |
50 |
58 |
Таке відчуття виникало досить часто |
0 |
50 |
50 |
Інколи виникало |
50 |
0 |
50 |
Не виникало |
0 |
0 |
0 |
Важко сказати |
42 |
0 |
42 |
Таблиця 1.4. Оцінка Голови суду працівниками апарату суду.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
0 |
0 |
0 |
3 |
9 |
0 |
4,8 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
0 |
0 |
3 |
4 |
5 |
0 |
4,2 |
3 |
Піклується про колектив |
0 |
0 |
0 |
4 |
8 |
0 |
4,7 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
0 |
0 |
0 |
4 |
6 |
2 |
4,6 |
5 |
Є добрим організатором |
0 |
0 |
0 |
6 |
6 |
0 |
4,5 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
0 |
0 |
0 |
5 |
7 |
0 |
4,6 |
7 |
Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів Вашого суду |
0 |
0 |
0 |
3 |
8 |
1
|
4,7 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
0 |
0 |
1 |
2 |
9 |
0 |
4,7 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
0 |
0 |
0 |
1 |
11 |
0 |
4,9 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
0 |
0 |
0 |
3 |
8 |
1 |
4,7 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
0 |
0 |
2 |
2 |
6 |
2 |
4,4 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
0 |
0 |
0 |
4 |
8 |
0 |
4,7 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
0 |
0 |
0 |
2 |
10 |
0 |
4,8 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
0 |
0 |
0 |
4 |
8 |
0 |
4,7 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
0 |
0 |
0 |
1 |
11 |
0 |
4,9 |
16 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
1 |
0 |
0 |
0 |
10 |
1 |
4,6 |
|
Всього |
1 |
0 |
6 |
48 |
130 |
7 |
|
Таблиця 1.5. Оцінка Голови суду суддями.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
4 |
Має високу професійну підготовку |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
5 |
Є добрим організатором |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
1 |
0
|
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
7 |
Забезпечує належне виконання рішень зборів суддів Вашого суду |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4,3 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
3,5 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
3,3 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
3,5 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
16 |
Утримується від отримання подарунків та інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
5 |
17 |
Не втручається у розгляд справ суддями , поважає їх незалежність, ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на них |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
5 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
18 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
|
Всього |
14 |
1 |
2 |
12 |
41 |
2 |
|
Таблиця 1.6. Оцінка керівника апарату працівниками апарату
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
0 |
2 |
1 |
3 |
5 |
1 |
4 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
1 |
0 |
1 |
5 |
5 |
0 |
4,1 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
0 |
1 |
3 |
7 |
0 |
4,3 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
0 |
1 |
1 |
3 |
7 |
0 |
4,3 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
1 |
0 |
0 |
3 |
5 |
3 |
4,2 |
6 |
Є добрим організатором |
0 |
0 |
1 |
2 |
9 |
0 |
4,7 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
0 |
0 |
1 |
5 |
4 |
2 |
4,3 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
0 |
0 |
2 |
1 |
9 |
0 |
4,6 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
0 |
0 |
2 |
3 |
5 |
2 |
4,3 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
0 |
0 |
1 |
1 |
10 |
0 |
4,8 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
0 |
0 |
1 |
2 |
8 |
1 |
4,6 |
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
0 |
0 |
0 |
7 |
5 |
0 |
4,4 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
0 |
0 |
1 |
2 |
6 |
3 |
4,6 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
0 |
1 |
0 |
3 |
7 |
1 |
4,5 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
0 |
0 |
1 |
2 |
9 |
0 |
4,7 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
0 |
0 |
0 |
4 |
8 |
0 |
4,7 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
3 |
5 |
|
Всього |
3 |
2 |
14 |
48 |
118 |
16 |
|
Таблиця 1.7. Оцінка керівника апарату суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3,3 |
6 |
Є добрим організатором |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
3,3 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
3,5 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8
|
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3,3 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,5 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
4,8 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
2 |
0
|
0 |
0 |
2 |
0 |
3 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,3 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
5 |
|
Всього |
16 |
2 |
9 |
6 |
34 |
1 |
|
Таблиця 1.8. Оцінка зборів суддів працівниками апарату суду
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
0 |
0 |
0 |
1 |
8 |
3 |
4,9 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
0 |
0 |
0 |
2 |
6 |
4 |
4,8 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
0 |
0 |
0 |
2 |
6 |
4 |
4,8 |
|
Всього |
0 |
0 |
0 |
5 |
20 |
11 |
|
Таблиця 1.9. Оцінка зборів суддів суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
4,5 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4,3 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
3,3 |
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
4 |
Збори суддів обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
4,5 |
5 |
Збори суддів визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
4,3 |
6 |
Збори суддів заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади в даному суді, та керівника апарату суду |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
4 |
7 |
Збори суддів обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2,5 |
8 |
Збори суддів обговорюють питання , що виникають через неналежне фінансування суду і пропонують шляхи вирішення окремих проблем |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
3,8 |
9 |
Збори суддів обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду. |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
4 |
10 |
Збори суддів скликаються не рідше одного разу на три місяці |
|
|
|
|
4 |
0 |
5 |
|
Всього |
4 |
5 |
3 |
2 |
25 |
1 |
|
Таблиця 1.10. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Позиції практично завжди не співпадають |
0 |
0 |
0 |
Позиції у більшості випадків не співпадають |
0 |
0 |
0 |
Позиції у більшості випадків співпадають |
25 |
25 |
50 |
Позиції практично завжди співпадають |
50 |
50 |
100 |
Важко сказати |
25 |
25 |
50 |
Таблиця 1.11. Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).
Відповідь, частина робочого часу |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Такого не було |
58 |
50 |
108 |
До 10 % |
25 |
25 |
50 |
11-30 % |
8 |
0 |
8 |
31-50 % |
9 |
25 |
34 |
Більше 50 % |
0 |
0 |
0 |
Не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
Таблиця 1.12. Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента),
Чиї обов’язкі (види робіт) виконувалися? |
Працівники апарату, % |
Іншого працівника апарату суду |
83 |
Судді (суддів) |
0 |
Керівника апарату |
0 |
Голови суду (заступника голови) |
0 |
інше |
17 |
Не відповіли на питання |
0 |
Таблиця 1.13. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Це відбувалося постійно |
8 |
25 |
33 |
Досить часто |
8 |
25 |
33 |
Інколи |
50 |
25 |
75 |
Ніколи |
34 |
25 |
59 |
Не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
Таблиця 1.14. Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
0 |
0 |
0 |
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
22 |
30 |
52 |
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто “не встигаємо всі” |
0 |
20 |
20 |
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо) |
0 |
20 |
20 |
Інша причина |
78 |
30 |
108 |
Не відповіли на питання |
0 |
0 |
|
Таблиця 1.15. Характеристика навантаження на суддів (за сприйняттям самих суддів).
Характеристика |
Відсоток відповідей суддів |
Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними) |
0 |
Справ не так багато, але деякі з них надто складні |
25 |
Справ багато але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду) |
0 |
Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 20 -30 % більше ніж мало б бути) |
25 |
Навантаження є надмірним |
50 |
Не відповіли на питання |
0 |
Таблиця 1.16. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання
Характеристика |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Дуже корисні |
33 |
25 |
58 |
Скоріше корисні, ніж ні |
37 |
50 |
87 |
Скоріше не корисні |
0 |
0 |
0 |
Зовсім не корисні |
0 |
25 |
25 |
Семінари, тренінги та інші форми навчання не проводяться |
0 |
0 |
0 |
Не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
Таблиця 1.17. Негативні характеристики суду працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
4 |
3 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4,6 |
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
7 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4,8 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
2 |
0 |
5 |
0 |
3 |
2 |
2,8 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ) |
4 |
0 |
2 |
1 |
0 |
5 |
4 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
5 |
1 |
2 |
0 |
5 |
0 |
3,3 |
|
Всього |
22 |
6 |
9 |
1 |
3 |
19 |
|
Таблиця 1.18. Негативні характеристики суду суддями
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
|
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1,8 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов’язані безпосередньо з розглядом справ) |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
5 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3,5 |
|
Всього |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
|
Таблиця 1.19. Характеристики відносин у колективі працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
0 |
0 |
4 |
4 |
4 |
0 |
4 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
0 |
0 |
5 |
2 |
4 |
1 |
3,9 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
0 |
0 |
1 |
5 |
6 |
0 |
4,4 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
0 |
0 |
1 |
2 |
9 |
0 |
4,5 |
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
2 |
0 |
3 |
0 |
6 |
1 |
3,4 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
0 |
0 |
2 |
4 |
6 |
0 |
4,3 |
|
Всього |
2 |
0 |
16 |
17 |
35 |
2 |
|
Таблиця 1.20. Характеристики відносин у колективі суддями
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
4,3 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
4,3 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
0 |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3,8 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
4 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
5 |
|
Всього |
0 |
1 |
4 |
2 |
12 |
5 |
|
Таблиця 1.21. Зміни у суді за останні 12 місяців
№ |
Характеристика змін |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
1 |
Особисте навантаження: |
|
|
|
1а |
виросло |
50 |
75 |
125 |
№ |
Характеристика змін |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
1б |
не змінилося |
50 |
25 |
75 |
1в |
зменшилось |
0 |
0 |
0 |
1г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
2а |
покращилися |
25 |
0 |
25 |
2б |
не змінилися |
75 |
100 |
175 |
2в |
погіршилися |
0 |
0 |
0 |
2г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
3 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
3а |
покращився |
8 |
0 |
8 |
3б |
не змінився |
50 |
0 |
50 |
3в |
погіршився |
42 |
100 |
142 |
3г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
4 |
Відносини у колективі |
|
|
|
4а |
покращилися |
8 |
50 |
58 |
4б |
не змінилися |
75 |
25 |
100 |
4в |
погіршилися |
17 |
25 |
42 |
4г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
|
5а |
покращилися |
67 |
75 |
142 |
5б |
не змінилися |
33 |
0 |
33 |
5в |
погіршилися |
0 |
25 |
25 |
5г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
Таблиця 1.22. Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей працівників апарату |
Кількість відповідей суддів |
Всього |
1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
1а |
покращилися |
3 |
0 |
3 |
1б |
не змінилися |
9 |
3 |
12 |
1в |
погіршилися |
0 |
1 |
1 |
1г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
2 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
2а |
покращився |
1 |
0 |
1 |
2б |
не змінився |
9 |
1 |
10 |
2в |
погіршився |
2 |
3 |
5 |
2г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
3 |
Відносини у колективі |
|
|
|
3а |
покращилися |
4 |
2 |
6 |
3б |
не змінилися |
6 |
1 |
7 |
3в |
погіршилися |
2 |
1 |
3 |
3г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
4 |
Організація роботи та управління |
|
|
|
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей працівників апарату |
Кількість відповідей суддів |
Всього |
|
судом |
|
|
|
4а |
покращилися |
10 |
3 |
13 |
4б |
не змінилися |
2 |
0 |
2 |
4в |
погіршилися |
0 |
1 |
1 |
4г |
не відповіли на питання |
0 |
0 |
0 |
Висновки:
Підсумовуюи зведені дані анкетування суддів та працівників апарату суду можна сказати, що робота в Березанському міському суді Київської області ведеться на належному рівні, працівники апарату суду в основному задоволені умовами праці та організацією роботи суду та керівництвом суду, однак вважають неналежним забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами, літературою та спеціальною пресою, а також комп’ютеризацію суду.
Рекомендації:
Провівши анкетування суддів та працівників апарату Березанського міського суду, підбивши підсумки по модулях оцінки вважаємо, що суд відповідає стандартам та критеріям, які пропонуються пілотною системою оцінки.
З метою отримання зразкових результатів необхідно кожному із працівників апарату суду працювати над вдосконаленням своєї професійної майстерності, відноситься з належним почуттям відповідальності і сумлінням до виконання своїх посадових обов’язків.
МОДУЛЬ «ЗАДОВОЛЕНІСТЬ РОБОТОЮ СУДУ ЙОГО КЛІЄНТАМИ»
Період виконання дослідження:
З 01.06.2016 по 30.09.2016
Звітний період:
2016 рік
Група виконавців (експертна група, робоча група):
Мірутенко Антоніна Миколаївна – керівник апарату суду;
Мироненко Катерина Миколаївна – заступник керівника апарату суду;
Клімчук Тетяна Остапівна – консультант суду.
Організація дослідження та формування вибірки:
Вибірка респондентів формувалася шляхом вибору кожного другого відвідувача суду з 01.06.2016 по 30.09.2016
Кількість респондентів |
30 |
Розподіл за віковими характеристиками |
18-25 років - 10% 26-39 років – 47% 40-59 років – 40% 60 років і старше – 3%
|
Розподіл за статтю |
Чоловіча – 60% Жіноча – 40% |
Географічний розподіл |
80% респондентів проживають у тому населеному пункті, де знаходиться суд, 20% - в іншому населеному пункті. |
Розподіл за матеріальними статками |
Бідні - 0 Нижче середнього статку – 40% Середнього статку – 60% Заможні - 0 Багаті - 0 |
Рівень освіти |
Середня та неповна середня – 30% Базова вища – 14% Повна вища – 53% Інше – 3% |
Розподіл за роллю в судовому процесі (позивач, свідок, потерпілий і т.д.) |
Представляє особисто себе – 67% Іншу особу – 33% |
Розподіл за судовим процесом |
Цивільний – 97% Кримінальний – 3% Адміністративний - 0 Господарський - 0 Справа про адміністративні правопорушення - 0 |
Розподіл за стадією розгляду справи |
Розгляд справи ще не розпочато - 3 % Справа перебуває в процесі розгляду – 80% Розгляд справи завершено – 17% Інше |
Таблиці результатів
Таблиця 4.1. Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
30 |
0 |
0 |
2 |
6 |
22 |
0 |
4,7 |
Таблиця 4.2. Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 3 Цілком так - 24 |
2. |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 4 Більш-менш – 7 Швидче так – 5 Цілком так -14 |
3. |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 9 Цілком так -18 Не відповіли - 1 |
4. |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
Так – 0
Ні - 30 |
5. |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 6 Швидше ні – 10 Більш-менш – 9 Швидче так – 3 Цілком так -2 |
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 4 Швидче так – 4 Цілком так -21 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 1 Швидче так – 4 Цілком так -25 |
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?2 |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 5 Швидше ні – 4 Більш-менш – 9 Швидче так – 3 Цілком так -8 Не відповіли - 1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 22 Швидше ні – 20 Більш-менш – 34 Швидче так – 31 Цілком так - 112 |
Таблиця 4.3. Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 0 Більш-менш – 4 Швидче так – 9 Цілком так - 16 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 2 Швидше ні – 2 Більш-менш – 1 Швидче так – 8 Цілком так -17 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 12 Цілком так -16 |
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 6 Швидче так – 10 Цілком так -14 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 3 Швидше ні – 2 Більш-менш – 13 Швидче так – 39 Цілком так -63 |
Таблиця 4.4. Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 6 Цілком так -22 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 11 Цілком так -17 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 4 Цілком так -24 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 3 Швидче так – 3 Цілком так -24 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 3 Швидче так – 6 Цілком так -21 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 6 Цілком так -22 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернеет ? |
відсоток |
Так – 53% Ні – 47% |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 2 Швидше ні – 4 Більш-менш – 2 Швидче так – 0 Цілком так -18 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 2 Швидше ні – 5 Більш-менш – 15 Швидче так – 36 Цілком так -148 |
Таблиця 4.5. Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 4 Швидче так – 5 Цілком так -21 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 6 Цілком так -22 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 4 Цілком так -24 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 2 Швидче так – 6 Цілком так -22 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
Цілком ні – 0 Швидше ні – 2 Більш-менш – 8 Швидче так – 21 Цілком так -89 |
Таблиця 4.6. Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 1 Більш-менш – 2 Швидче так – 4 Цілком так -22 |
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 1 Більш-менш – 4 Швидче так – 4 Цілком так -19 Не відповіли - 1 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 1 Цілком так -27 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 1 Більш-менш – 3 Швидче так – 9 Цілком так -16 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
Цілком ні – 3 Швидше ні – 4 Більш-менш – 10 Швидче так – 18 Цілком так -84 |
Таблиця 4.7. Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 1 Більш-менш – 3 Швидче так – 3 Цілком так -21 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 1 Швидче так – 6 Цілком так -23 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 1 Швидче так – 6 Цілком так - 22 |
4 |
Надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 0 Більш-менш – 1 Швидче так – 6 Цілком так -23 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 0 Швидше ні – 1 Більш-менш – 0 Швидче так – 6 Цілком так -23 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
Цілком ні – 1 Швидше ні – 3 Більш-менш – 6 Швидче так – 27 Цілком так - 112 |
Таблиця 4.8. Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
15 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 73 Ні - 27 |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 20 Ні - 80 |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 87 Ні - 13 |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
Так – 93 Ні - 7 |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 0 Більш-менш – 1 Швидче так – 2 Цілком так - 11 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
Цілком ні – 1 Швидше ні – 1 Більш-менш – 3 Швидче так – 1 Цілком так -9 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
6 |
9 |
Кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
5 |
10 |
Кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями |
Число |
7 |
Висновки:
Підсумовуючи зведені дані анкетування відвідувачів суду можна сказати, що робота в Березанському міському суді Київської області ведеться на належному рівні. Загальна оцінка якості роботи суду є позитивною, однак необхідно удосконалювати зручність та комфортність перебування в суді. Відвідувачі суду відмінно оцінили повноту та ясність інформації щодо діяльності Березанського міського суду, а також сприйняття роботи суддями та працівниками апарату.
Рекомендації:
Підсумовуючи дане аналітичне дослідження стану організації роботи Березанського міського суду необхідно відзначити, що усі заплановані заходи виконувались на належному рівні, водночас, мали місце проблеми і недоліки, які впливають на виконання поставлених перед судом завдань.
В подальшому необхідно посилити контроль за виконавчою дисципліною, проведення узагальнення практики та аналізу судової статистики, підвищення рівня організації судових процесів, а також здійснювати пошук нових форм роботи з організації роботи апарату суду, підвищення кваліфікації працівників апарату з метою покращення рівня організації діяльності суду.
Виконавці:
А.М. Мірутенко ____________________
К.М. Мироненко ____________________
Т.О. Клімчук ____________________